2018. 02. 17.

Ne keress hetedik fázist, elvileg nincs Book Tag


1. Első fázis – Kezdeti vonzalom – Egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg. 
1. Kelley Armstrong - Megmarva könyvét így vettem :D de nem bántam meg mert nagyon tetszett :)
2. Második fázis – Első benyomás – Egy könyv, amit a fülszövege miatt vettél meg. 
2. Jennifer A. Nielsen - A hamis herceg könyvet így vettem, elolvastam a fülszövegét és egyből megfogott.
3. Harmadik fázis – Flört – Egy könyv, ami jól van megírva. 
3. Jennifer A. Nielsen - A hamis herceg
4. Negyedik fázis – Első randi – Egy könyv, ami sorozat része, és annyira tetszett, hogy azonnal akartad a folytatásokat. 
4. Sarah J. Maas - Üvegtrón :)
5. Ötödik fázis – Késő esti telefonbeszélgetések – Egy könyv, ami miatt egész éjjel fennmaradtál. 
5. Rick Riordan - A villámtolvajt esténként olvastam :D
6. Hatodik fázis – Mindig te jársz a fejemben – Egy könyv, amire sokat gondolsz/gondoltál.
6. Mivel most olvastam el a Hatalom-trilógia második részét, így erre gondolok sokat, hogy a harmadik részt be kellene szereznem lassan :D 
8. Nyolcadik fázis – Találkozás a szülőkkel – Egy könyv, amit ajánlanál a barátaidnak és a családodnak. 
8. The Mortal Instruments - Cassandra Clare
9. Kilencedik fázis – Gondolkodás a jövőn – Egy könyv, vagy könyvsorozat, amit a jövőben újra szeretnél olvasni legalább egyszer. 
9. Ha lesz időm akkor az Üvegtrónt újra elolvasom majd.
10. Tizedik fázis – Oszd meg a szeretetet – Kinek küldöd tovább a taget?
10. Klodettének küldöm tovább a taget :) Klodette Világa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése